חתונה בגן אירועים

כינון חתונה בגן אירועים נדרש עבור כל מי שעומד להינשא, לעניות דעתנו. נכון, לקוחות רבים הבינו שלהתחתן אפשר גם מחוץ לאולם, עם רב בלבד ומעט מוזמנים, אבל זהו רגע מכונן, חשוב ובלתי נשכח, ולכן טוב תעשו אם תתכננו חתונה בגן אירועים. מדוע? כי בשונה מחתונה הנערכת בחוץ, כאן לא תצטרכו כמעט לתכנן שום דבר לבד, אלא חברת ההפקות תעבוד בשבילכם לגיבוש מתווה חתונה מלא.

תפאורה וריהוט

חברת הפקות המספקת חתונה בגן אירועים תדאג לכם לריהוט ותפאורה מוכנים, אותם ניתן לבחור ממכלול גני אירועים על פי הסגנון. תפאורה וריהוט נבדלים זה מזה בסגנונות העיצוב, ולכן אם יש לכם מתווה עיצוב מגובש המתאים לאופי החתונה, הבחירה הזו תהיה קלה משחשבתם. אם אין לכם תכנון, תוכלו להביט באוסף התפאורות והרהיטים שלנו ולבחור את הטובים ביותר עבורכם, ועבור האירוע שלכם.

קייטרינג בהזמנת האירוע

חברת ההפקות תספק לכם קייטרינג לאירוע. החברה תספק לכם כל מה שנדרש על מנת שהקייטרינג יכיל מנות מזון מועדפות, תוכלו לבחור מתוך תפריטים עשירים מה יהיו המנות העיקריות, האחרונות וכמובן הראשונות והמתאבנים השונים. הקייטרינג יוגש על פי ההגדרות שלכם וההגבלות שלכם, ולכן אם תצטרכו מזון כשר, טבעוני, צמחוני, בשרי וכד' – יש לחברה שלנו בדיוק את התפריט לו אתם זקוקים.

התאמה למספר המוזמנים

גן אירועים, בשונה ממקום חיצוני שרירותי, מתאים בדיוק לכמות החוגגים אתכם את האירוע. כמות זו יכולה להשתנות מאירוע לאירוע. ישנם אירועים בהם הכמות רבה וישנם אירועים בהם כמות המוזמנים היא קטנה. עם חברת הפקות טובה, תוכלו להגיע בדיוק אל גן האירועים המספק לכם את היקף החוגגים הנכון לכם. 

התאמת אפקטים ואטרקציות

חברת ההפקות תוכל לסייע לכם לבחור אפקטים ואטרקציות לחתונה, כמו למשל קיר הוליוודי, מוזיקה חיה לאירועים, צילום לאירועים, מגנטים לאירועים, ואפילו אפקטים של זיקוקים ועשן ברחבת הריקודים. לא כל ספק-שירות כזה הוא מטעם חברת ההפקות, אבל האחרונה יכולה להביא אותו לאירוע שלכם, על פי דרישה, במחירים נוחים ומיטביים, אשר יאפשרו לכם לסגור את האירוע בתעריף סביר המתאים לדרישות שלכם.
למידע נוסף על חתונה בגן אירועים ניתן לפנות אלינו ולקבל אינפורמציה מלאה לדרוש לכם!