גני אירועים במרכז
 
גני אירועים במרכז הוא עולם ומלואו אשר זוכה לפריחה מחודשת בעקבות התחרות הרבה בשוק והרצון לענות על כל הרצונות של בעלי האירוע. בעבר גני אירועים במרכז כשמם הם היו כר דשא עם אזור מרוצף עבור רחבת הריקודים  ושימשו לשמחות ואירועים שונים כגון חתונות, בר מיצוות, בריתות וכדומה. גני אירועים במרכז רבים היו (ועדיין) ממוקמים בקיבוצים וכך מנצלים  את הבריכה המקומית לטובת הפקת האירוע מסביבה. היום הייעוד לא השתנה אבל אופיים של הגנים קיבל תפנית חדה.
 
בעלי גני אירועים במרכז מעוניינים לרצות ולספק את הגחמות של כל מי שפונה אליהם בבקשה לקיים את השמחה בגן שלהם. בעבר האטרקציה בחתונות במקום כמו גני אירועים במרכז הייתה לדחוף את החתן למים בסוף האירוע. היום הזוגות מנסים לבדל את עצמם באירוע שלהם וכל אחד רוצה להיות מקורי יותר על מנת שהאירוע שלהם ייזכר לעד.
 
גני אירועים במרכז
 
גני אירועים במרכז במקרים כאלה יכולים "להפוך את עורם" ולערב אחד להפוך מגן פשוט לחתונה עם תפאורה של מגרש כדורגל, חופה צפה על המים (של הבריכה) או חתונה מלכותית עם עיצוב מתאים. בשנים האחרונות האטרקציה המרכזית באירוע הוא הופעה של זמר האהוב על הזוג הצעיר. חלק מהשירים הזוג אף עולה לשיר עם הזמר הנבחר.
 
האם גני אירועים במרכז קטנים לא יכולים "לספק את הסחורה" ולהגשים את חלומו של הזוג הטרי? במקרים כאלה אין הרבה הבדל בין גני אירועים במרכז גדולים לבין גני אירועים במרכז קטנים (אלא אם הזוג מפנטז על אירוע בגודל חסר תקדים שאינו מתאים לשטח המקום).
 
בדרך כלל באירועים הדורשים תיאום בין הרבה מאוד גורמים והרבה יצירתיות להגשת הגחמה, הזוג שוכר מעצב/ת לאירוע וביחד מתאימים אותו לאיזור, למספר האורחים ולתקציב. בעלים של גני אירועים במרכז יכולים להרוויח הון רק מהגשמת משאלות לב של בעלי השמחה, בעיקר של כלות.